V KARANTÉNĚ SE MŮŽETE POTKÁVAT S KATEŘINOU ON-LINE NA HODINÁCH GRAVIDJÓGY S TECHNIKAMI HYPNOPORODU

Gravidjóga zvyšuje energii, odbourává stres a učí, jak se napojit na miminko. Pravidelné cvičení udržuje nastávající maminku v kondici během celého těhotenství až do porodu, a dokáže úplně odstranit či zmírnit časté těhotenské potíže. V rámci gravidjógy se nacvičuje také dýchání a polohy k porodu. V kombinaci s hypnoporodními technikami jde o jedinečný způsob, jak si zvýšit sebedůvěru a jak se připravit na hladký porod beze strachu.

Úkolem jógy v těhotenství je zejména:

  • posílit tělo, udržovat ohebnost kloubů, pružnost svalů a vazů a tím se připravit na rostoucí váhu a velikost bříška

  • zklidnit mysl, emoce rozvířené neustále se měnícími hormonálními hladinami v těle a pomoci se tak s novou životní situací na emociální rovině vyrovat

  • předcházet a/nebo eliminovat zdravotní obtíže související s těhotenstvím (například křečové žíly, pálení žáhy, bolesti dolních oblastí zad, únava, nespavost, zavodnění a další)

  • fyzicky i psychicky připravit na porod a následující péči o miminko

Pokud jste před otěhotněním jógu nikdy necvičily, je vhodné začít až po ukončeném 1.trimestru s ohledem na svůj zdravotní stav.

rozvrh hodin najdete ZDE

V tomto videu je jedna z Těhotenských jógových svačinek s technikami HYPNOPORODU pro vaše klidné těhotenské ladění.

Prohloubíte vaši vnitřní pozornost a všímavost vůči sobě a miminku skrz dech. Zacvičíte si upravený jógový POZDRAV SLUNCI pro těhotné ženy. Nacvičíte si samotné prodýchávání porodních vln , které se pravidelně střídají s odpočinkem, a to přímo v samotné ásanové sestavě. (nácvik k porodu)

TIP: Můžete zkombinovat tuto "svačinku" s posloucháním hypnoporodní audionahrávky - Afirmace k posílení těhotenství a porodu.

Tu si můžete po jógové mini sestavě pustit.

Vy zaujměte buď vzpřímenou pozici v sedě (zkřížený sed, či sed na patách), nebo na vašem oblíbeném boku (doporučuje se leh na levém boku, s pokrčenými nohami, kdy kolena svírají 90 stupňů), a nebo leh na zádech (popřípadě s pokrčenými nohami - kolena se opírají, špičky dovnitř, paty ven - uvolnění bederní páteři)

DOPOROUČENÍ: můžete využít na vypodložení válec, polštář, deku či cihličku (nebo knihu) 

délka videa: 13:24

Další lekce najdeš v on-line kurzu.

Follow us

  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle

​© 2020 by Porod je krásný